A Hermeticline disposem de diversos models de finestra. Pel que fa a les finestres PVC Manresa practicables, trobem; EuroFuture Elegance, Eurodur 3S, Kömmerling 76 i GlassWin.
Pel que fa a les finestres EuroFuture Elegance, compten amb un perfil de 70 mm de profunditat i 6 càmeres d'aïllament al full. Són finestres capaç d'allotjar vidres especials, amb doble junta i tancament hermètic. Compten amb una àmplia varietat de marcs, fulles i accessoris, que aconsegueixen donar un toc diferent i personalitzat a cada ambient de l'habitatge.
Pel que fa a les finestres Eurodur 3S, compten amb tres càmeres d'aïllament, amb un reforç d'acer a la part interior. Es poden allotjar vidres des de 3mm i fins a 68mm. El disseny s'adapta a tot tipus de construccions.
Les finestres Kömmerling 76 estan fetes amb una arquitectura interior molt innovadora, que compta amb una quarta junta addicional, que ajuda a reduir els moviments a l'aire a la càmera de vidre, permetent la millora de l'aïllament tèrmic.

Finalment, trobem les finestres PVC Manresa practicables GlassWin, que tenen una profunditat de marc de 70 mm i cinc càmeres d'aïllament. Tant el vidre, el marc com el full queden units en un mateix pla, permetent que el full pugui quedar amagat des de l'exterior. Són finestres molt pràctiques i lleugeres, que aconsegueixen crear grans estructures de vidre, amb molt bons nivells d´aïllament tèrmic i acústic.
El segon gran grup de les finestres PVC Manresa són les finestres corredisses, que alhora es divideixen en dos subgrups; SF3 i PremiLine.
Les finestres PVC SF3 són ideals per a petits espais i compten amb un perfil de fins a quatre fulles. Per la seva banda, les finestres PVC PremiLine tenen tres càmeres d'aïllament i 84 mm de gruix. Uns cantons amb un acabat professional i rails d'acer inoxidables, a més de comptar amb un sistema molt durador i molt fàcil de manejar. Disposen d'una àmplia gamma de colors i és compatible amb els sistemes de 70 mm.
El tercer i darrer grup de les finestres PVC Manresa són les finestres balconeres, que es classifiquen en Oscil·loparal·leles, Sistema plegable, PremiDoor i PremiPlex.
Pel que fa a les finestres Oscil·loparal·leles estan fabricades amb perfils Eurodur 3S i EuroFutur Elegance. Compten amb un sistema de portes corredisses de tancament de doble junta, per aconseguir espais més grans amb un alt nivell d'aïllament.
És molt aconsellable optar per aquesta opció, per als tancaments de terrassa, ja que compten amb una gran resistència i un lliscament suau. Les finestres PVC de sistema plegable, tenen forma arrodonida i compta amb cinc càmeres estanques, a més d´un reforç d´acer zincat d´alta inèrcia, que ajuda a millorar la rigidesa del sistema.
L'opció Corredera PremiDoor, es caracteritza per ser una finestra elevadora amb quatre càmeres d´aïllament, que aconsegueixen allotjar diversos vidres de fins 39 mm. Compte amb característiques tècniques de gran qualitat, que la posicionen en un nivell superior a qualsevol finestra corredissa tradicional. Té una gran resistència davant dels canvis de temperatura.
El sistema PremiPlex, compta amb una obertura modular, tant per finestres com per portes i aconsegueix una obertura innovadora amb què s'aconsegueix la màxima flexibilitat i comoditat.
Contacta amb nosaltres


