La instal·lació de finestres PVC és una de les especialitats de l'empresa Hermeticline, que al llarg dels anys ha estat treballant i invertint en R+D+i, per aconseguir millorar i actualitzar els seus sistemes tecnològics, per poder aconseguir els millors resultats.
Cornellà és un dels llocs on ha treballat a la instal·lació de finestres, tant de PVC com d'alumini, encara que ofereix els seus serveis a tota la província de Barcelona.
Alta resistència en tancaments de finestres
Avui parlem de les finestres PVC Cornellà que es presenten en diferents tipus; practicables, corredisses o balconeres. Totes elles destaquen pels seus tancaments, que estan considerats uns dels més resistents del sector, gràcies a l'ús de la tecnologia Kömmerling.
Es tracta d'un sistema que treballa per fer un tancament el més resistent possible, per aïllar completament l'interior de l'exterior, estalviar energia i proporcionar seguretat, entre altres beneficis.

Finestres de PVC practicables, corredisses i balconeres
Les Finestres PVC Cornellà practicables faciliten molt les tasques de ventilació, així com la neteja de cadascuna de les peces. Proporcionen un excel·lent aïllament tèrmic i acústic i són molt pràctiques.
D'altra banda, les finestres PVC Cornellà corredisses estan pensades per a espais petits, atès que la seva obertura no ocupa gaire espai i es converteix, alhora, en una finestra lleugera i molt còmoda. Garanteixen una gran qualitat de tancament i consta d'un lliscament suau i silenciós. Les finestres de Hermeticline es classifiquen a PremiLine i SF3.
Les PremiLine compten amb tres càmeres diferents d'aïllament i un gruix de 84mm, a més d'un acabat precís de les cantonades de les finestres. Està pensat per a la comoditat, ja que és un sistema fàcil de manejar i molt durador.
Per la seva banda, les finestres de PVC corredisses SF3 són ideals per a petits espais i compten amb un perfil per a finestres de fins a quatre fulles..
Les Finestres PVC Cornellà balconeres, com el seu nom indica, estan dissenyades per al tancament de balcons o terrasses. Es classifiquen en finestres oscil·loparal·leles, que consten d'un sistema de portes corredisses amb doble junta i doble tancament, que permet crear espais més grans amb un gran aïllament tèrmic i acústic; Una altra opció és la finestra de PVC amb sistema plegable, de 70 mm d'amplada, amb disseny de formes arrodonides i cinc càmeres estanques, a més de comptar amb un reforç d'acer zincat d'alta inèrcia, amb un alt desenvolupament que aconsegueix incrementar la rigidesa del sistema. La tercera opció d'aquesta categoria de finestres PVC balconeres és la corredissa elevadora, amb quatre càmeres d'aïllament que aporta una gran estabilitat i resistència davant dels diferents canvis climàtics. I finalment el sistema PremiPlex, que té una obertura modular, tant per finestres com per portes i desenvolupa un nou concepte d'obertura amb què s'aconsegueix assolir la màxima comoditat.
Contacta amb nosaltres


